صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: شهرداری مشهد بسته کامل و جامعی برای میزبانی شایسته از عزاداران رضوی در دهه پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ پیش‌بینی کرده و آماده حضور میلیونی زائران است.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان‌عسکری با بیان اینکه پس از راهپیمایی میلیونی و باشکوه اربعین حسینی، چشم عاشقان اهل‌بیت(ع) به مشهدالرضا(ع) و روز‌های پایانی ماه صفر است، اظهار کرد: آنچه مسلم بوده این است که باید در ایام پیش‌رو، به بهترین و شایسته‌ترین شکل ممکن میزبان زائران رضوی باشیم.

وی افزود: برهمین‌اساس، برنامه‌ریزی جامع و کاملی در مدیریت شهری مشهد صورت گرفته و شهرداری سعی کرده از جنبه‌های مختلف آمادگی لازم را به سهم خود کسب کند. یکی از مهم‌ترین موضوعات در روز‌های پایانی ماه صفر و ایام شهادت امام‌رضا(ع)، موضوع «اسکان» است. نظر به این مهم، ۵۰ مرکز اسکان موقت با ظرفیت ۶۳ هزار نفرشب تجهیز و برای این ایام در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز، در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: یکی دیگر از مسائل مهم، تأمین مایحتاج و ارزاق عمومی است که در همین راستا، در منطقه ثامن شهرداری، ۱۰ بازار ارزاق عمومی و ۷ نانوایی سیار پیش‌بینی شده است.

طهوریان‌عسکری با بیان اینکه بسته کاملی از خدمات رفاهی را شهرداری مشهد برای زائران دهه پایانی ماه صفر در نظر گرفته است، گفت: تمام تلاش مدیریت شهری، میزبانی شایسته از عزاداران رضوی است و از زحمات و تلاش‌های ارکان مختلف شهرداری ویژه این ایام کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی در پایان گفت: افتخار ما خادمی زائران بارگاه منور رضوی است و دهه پایانی ماه صفر فرصت مهمی برای ما مشهدی‌ها جهت ارائه خدمات متنوع مردمی و دلی به زائران بارگاه امام‌هشتم(ع) است و جا دارد از تلاش‌های شورای هیئات مذهبی مشهد، خیرین، مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و کسبه مشهدی که در این ایام به‌صورت ویژه به زائران خدمت می‌‎نمایند نیز تشکر نمایم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.