صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با مدیریتی که امروز در سطح شهرستان وجود دارد و میدان‌داری فرماندار، مشکل خاصی از جهت هماهنگی بین دستگاه‌ها برای میزبانی مشهد در ایام پایانی ماه صفر وجود ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی ناصحی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت دهه پایانی ماه صفر، اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های اصلی ما در دهه آخر صفر در رابطه با تصمیماتی بوده که برای سفر‌ها و زائرین گرفته شده و توسط فرماندار مدیریت می‌شود و بحث پشتیبانی حمل‌ونقل عمومی، موضوع خدمات شهری، اسکان اضطراری و موضوع اطلاع‌رسانی است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمام ظرفیت‌های شهری در خدمت این اتفاقات قرار گرفته و پیش‌بینی لازم برای اسکان اضطراری زائرین در سالن‌های ورزشی و... تدارک دیده‌ شده است. تمام زیرساخت‌های در اختیار شهرداری، توسط تشکل‌های مردمی آماده‌سازی شده و دوستان ما پشتیبانی خواهند کرد تا اسکان زائرین به نحو مطلوبی صورت پذیرد.

ناصحی عنوان کرد: تأسیس و تأمین سرویس‌های بهداشتی جزو اولویت‌های ما است که در این راستا پیش‌بینی‌ها صورت گرفته و خصوصاً در منطقه ثامن تعداد قابل‌ قبولی سرویس بهداشتی ایجاد شده است. موضوع زیباسازی و فضاسازی شهری که همواره جزو اولویت‌ها بوده نیز به‌ سرعت و با تمام توان در حال انجام، طراحی و اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت توسعه حمل‌ونقل عمومی نیز امر تزریق ناوگان مورد نیاز زائرین برای رسیدن از محل‌های ورود به مکان اسکان و حرم مطهر پیش‌بینی‌ شده و همچنین با ظرفیت بیشتری در اطراف حرم مطهر موضوع تنظیف شهری و نظافت انجام خواهد شد که امیدواریم زائرین رضوی در این ایام بتوانند با آرامش بیشتری در شهر حضور پیدا کرده و به زیارت بپردازند.

وی ادامه داد: با مدیریتی که امروز در سطح شهرستان وجود دارد و میدان‌داری فرماندار، مشکل خاصی از جهت هماهنگی بین دستگاه‌ها برای میزبانی مشهد در ایام پایانی ماه صفر وجود ندارد، زیرساخت‌های مورد نیاز نیز به‌ سرعت تأمین‌شده و در اختیار زائرین قرار می‌گیرد.

ناصحی گفت: دوستان ما در قالب یک ستاد منسجم به‌ صورت شبانه‌روز در حال هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف برای تأمین مایحتاج ضروری مردم ازجمله تغذیه، اسکان و... بوده‌اند و چون یک فرآیند روتین در مشهد الرضا(ع) است؛ مشکلی وجود ندارد، اما همکاری مردم در این زمینه بسیار موردنیاز ما است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.