صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری باوجود اینکه بعضی موضوعات جزو تکالیفش نیست، اما در همه مراسمات و موضوعات شهری به‌ویژه موضوعات مربوط به زائران امام‌رضا(ع) همیشه پای کار بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در حاشیه بازدید از اقدامات دهه پایانی صفر سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری مشهد، اظهار کرد: شهرداری باوجود اینکه بعضی موضوعات جزو تکالیفش نیست، اما در همه مراسمات و موضوعات شهری به‌ویژه موضوعات مربوط به زائران امام‌رضا(ع)، همیشه پای کار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی نیز همانند ادوار گذشته توانسته به نحو احسن و شایسته میزبان زائرین و مجاورین آقا علی بن موسی الرضا (ع) باشد و برنامه‌های متنوعی را برای دهه پایانی صفر تدارک دیده است تا استقبالی بی‌نظیر از زائران دهه پایانی صفر در شهر مشهد شاهد باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی مشهد تصریح کرد: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در بحث اسکان، راهنمای زائر، موضوعات فرهنگی، اجتماعی، مراسمات مذهبی و ... خدمات ارزشمندی را در طول سال از جمله دهه پایانی صفر هر ساله به زائران ومجاوران ارائه می‌کند و امیدواریم امسال نیز در این حوزه پیشرو باشد و زیارتی آسان و خاطره انگیز را برای زائران و مجاوران رقم بزند.

حاجی بگلو با بیان اینکه شهرداری در تمامی حوزه‌ها و خدمات حضور پررنگی دارد، افزود: ۵۰ فعالیت از حمل ونقل و پارکینگ گرفته تا اسکان و فعالیت‌های فرهنگی، پذیرایی و در واقع از لحظه‌ای که زائر می‌خواهد به سمت مشهد حرکت کند و ورودی‌های مشهد زمینی، ریلی و هوایی کارکنان شهرداری مستقر هستند و پاسخگوی نیاز‌های زائران امام رضا (ع) هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.