صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اولمو، قهرمان بارسایی‌ها در مادرید

  • کد خبر: ۲۴۷۸۳۲
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
دنی اولمو، ستاره تازه بارسایی‌ها پس از اینکه مشکل ثبت قراردادش برطرف شده و توانست با پیراهن این تیم به میدان برود، خیلی زود ارزش‌های خود را ثابت کرد و با گلزنی، تیمش را برنده جدال با حریف مادریدی در هفته سوم لالیگا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بلوگرانا در خانه رایو وایه کانو و در ورزشگاهی که در چند فصل گذشته نتوانسته بود طعم پیروزی در آن را بچشد، ابتدا با یک گل عقب افتاد، اما این تیم با گل پدری کار را به تساوی کشاند. در ادامه با وجود تلاش بارسا برای رسیدن به گل بعدی، کار شاگردان فلیک برای رسیدن به پیروزی تا دقایق آخر مسابقه گره خورده بود. دراین شرایط اولمو که بصورت تعویضی در نیمه دوم وارد میدان شده بود گل پیروزی تیمش را در دقایق پایانی رساند تا رکورد برد در تمام بازی‌ها برای فلیک و شاگردانش در فصل جدید لالیگا همچنان ادامه پیدا کند. با این نتیجه، با وجود اینکه هفته سوم لالیگا همچنان در حال برگزاری است، بارسا تنها تیمی خواهد شد که تمام ۳ مسابقه خود را با امتیاز کامل پشت سر گذاشته است.

خرید بزرگی که بالاخره به میدان آمد

مشکلات مالی ادامه‌دار بارسلونا باعث شده است که تا به اینجای نقل و انتقالات تابستانی، اولمو تنها خرید بزرگ آنها نام بگیرد. ستاره اسپانیایی که مدتی پیش با تیم ملی کشورش قهرمان یورو ۲۰۲۴ شده بود، با انتقالی در حدود ۵۰ میلیون یورو از لایپزیش به باشگاهی برگشت که پیش از این در تیم‌های جوانانش سابقه حضور داشت. البته مشکلات مالی بارسا باعث شده بود که آنها تا چند روز پیش نتوانند قرارداد اولمو را در لالیگا ثبت کرده و در ۲ بازی اولشان از این بازیکن استفاده کنند. با این وجود مشکل ثبت قرارداد تنها خرید مهم این فصل بارسا بالاخره حل شد تا هواداران این تیم شاهد نخستین بازی این ملی‌پوش اسپانیایی با پیراهن تیمشان در لالیگا باشند. نمایشی که به دلچسب‌ترین شکل ممکن برگزار شد و اولمو با درخشش خود در همین بازی نخست، بارسایی‌ها را به عملکرد خوبش در این فصل امیدوار کرد.

عملکرد درخشان ستاره ۲۶ ساله کاتالان‌ها تنها در یک نیمه حضورش در میدان، نوید ظهور ستاره‌ای جدید در ترکیب دگرگون شده بارسلونا را می‌دهد. در مجموع با حضور او بنظر می‌رسد تیم جذاب هانسی فلیک با وجود برد‌های خفیف، حرف‌های زیادی در این فصل برای گفتن دارد.

تمجید از رهبر تازه کاتالان‌ها

مرد تازه اردوی کاتالان‌ها که پس از حضورش در زمین تقریبا موقعیت‌های خطرناک تیمش را به ۲ برابر نیمه نخست افزایش داد، پس از عملکرد درخشانش در بازی برابر رایه وایو کانو، درباره شرایط بارسا گفت: ما تسلیم نمی‌شویم. ما می‌خواهیم حتی در دقیقه ۹۰ یا بعد از آن پیروز شویم. می‌خواهم این گل را به خانواده‌ام تقدیم کنم. قبل از بازی با لامین یامال صحبت کردم و قرار گذاشتیم که اگر گل زدم، با هم جشن بگیریم.

اولمو همچنین درباره پست بازی خود گفت: در این مسابقه پشت مهاجم بازی کردم، اما می‌توانم در هر دو جناح کناری نیز بازی کنم. هر جا که مربی بخواهد بازی می‌کنم. او از بازی در کنار بازیکنان بزرگ بارسلونا ابراز خوشحالی کرد و گفت: بازی در اینجا با این همه بازیکن بزرگ بسیار آسان به نظر می‌رسد.

اولمو همچنین از عملکرد تیم و پیروزی در این ورزشگاه پس از چند سال ابراز خوشحالی کرد و گفت: ما چند سالی بود که در این ورزشگاه پیروز نشده بودیم بنابراین از این پیروزی و عملکردمان بسیار خوشحالیم. من همیشه سعی می‌کنم گل بزنم یا موقعیت‌های گل ایجاد کنم. من یک بازیکن هجومی هستم و احساس بسیار خوبی در این تیم دارم. آماده بازی بودم و روز‌های زیادی منتظر این لحظه بودم.

فلیک در تحلیل خود بعد از بازی درباره عملکرد بازیکن جدید تیمش گفت: با اولمو کنترل بیشتری بر توپ داشتیم و ترکیب جان تازه‌ای گرفت. او بسیار خوب بود و باعث شد نیمه دوم متفاوتی داشته باشیم.

مربی تیم رقیب، اینیگو پرز، نیز نتوانست از اولمو ستایش نکند و درباره این بازیکن گفت: ورود دنی اولمو به ما صدمه زد، تغییر پست رافینیا باعث شد پدری و دنی اولمو بسیار آزاد شوند. اولمو می‌تواند پاس بدهد، شوت بزند و گل بزند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.