صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استقلال با چند تغییر مقابل استقلال خوزستان

  • کد خبر: ۲۴۷۸۵۶
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
استقلال با یکی، دو تغییر نسبت به بازی با ملوان مقابل هم نام خوزستانی خود قرار خواهد گرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در هفته سوم لیگ برتر رخ در رخ هم نام خوزستانی خود قرار خواهدگرفت. این بازی از اهمیت بسیاری برای استقلال برخوردار است و اگر جواد نکونام نتواند امتیاز کامل این بازی را به دست آورد، زیر تیغ انتقادات قرار خواهدگرفت.

سوالی که ذهن هواداران استقلال را در آستانه این بازی سخت مشعول به خود کرده این است که بدانند چه بازیکنانی درترکیب اصلی به میدان خواهند رفت. تکلیف دربرخی پست‌های استقلال کاملا روشن است. سید حسین حسینی دروازه‌بان آبی‌ها خواهد بود. از بین سیلوا و فلاح یکی درکنار سهرابیان قرار خواهد گرفت. هرچند که خود سهرابیان هم می‌تواند یکی از گزینه‌های خروج ازترکیب اصلی استقلال باشد. رضاییان و زکی‌پور هم دو دفاع راست و چپ استقلال در میدان بازی با استقلال خوزستان خواهند بود. در خط میانی نیز حضور روزبه چشمی، اندونگ، ماشاریپوف و اسلامی قطعی به نظر می‌رسد. درخط حمله نیز کاکوتا با اندکی تمایل بیشتر به خط میانی و آرمان رمضانی بازی خواهند کرد ضمن اینکه بلانکو نیز با توجه به اعلان سازمان لیگ شانسی برای بازی ندارد. 



به هرحال دست سرمربی استقلال آن قدر باز است که با بازیکنان متفاوت و حتی یک ترکیب جدید می‌تواند برابر هم نام خوزستان خود بایستد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.