صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: به منظور اسکان اضطراری مسافران و زائران، آماده‌سازی و راه‌اندازی حسینه به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع انجام شد و ۲ هزار مترمربع فضای مسجد بوستان نیز که مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی است، جهت اقامه نماز و محل اسکان اضطراری در بوستان غدیر نظر گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حامد فیض‌الهی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲۰۰ هزار زائر با ۵۰ هزار خودرو از امکانات کمپ زائر پذیر غدیر استفاده کرده‌اند.

وی افزود: این کمپ، ظرفیت پذیرش تعداد ۴ هزار دستگاه خودرو در روز با قابلیت نصب چادر و اسکان در محل‌های تعبیه شده با امکانات کامل را دارد.

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد عنوان کرد:همچنین به منظور اسکان اضطراری مسافران و زائران، آماده‌سازی و راه‌اندازی حسینه به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع انجام شد و ۲ هزار مترمربع فضای مسجد بوستان نیز که مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی است، جهت اقامه نماز و محل اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است.

فیض‌الهی در ادامه عنوان کرد: بازپیرایی سرویس بهداشتی با اعتبار حدود یک میلیارد تومان، بازپیرایی ۸ سکوی ظرفشویی با اعتبار حدود یک میلیارد و یکصد میلیون تومان، نصب ۹۰ آلاچیق، نصب ۴ سرویس بهداشتی سیار، رفع خاموشی روشنایی خیابان‌های فرعی و رفع نقاط کور با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و... از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.