صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: هم‌زمان با ایام پایانی ماه صفر و حضور خیل عظیم زائران حضرت ثامن‌الحجج(ع)، سازمان اتوبوس‌رانی مشهد، برنامه‌ریزی لازم به‌منظور ارائه خدمات شایسته به میهمانان مشهدالرضا(ع) را در دستورکار خود قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن شریعتی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر این اساس، بنابر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد و دستور شهردار، ۸ خط منتهی و عبوری به سمت حرم مطهر از روز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام‌حسن‌مجتبی(ع) تا روز شهادت امام‌رضا(ع) به صورت رایگان ارائه خدمات خواهند داشت که این خطوط شامل خطوط بی‌آرتی یک و سه، ۱۲، ۵۰، ۶۲، ۸۲، ۸۶ و ۲۱۰ است.

وی افزود: ارائه خدمات شاتلی از مبادی ورودی به پایانه‌های اتوبوس‌رانی و پایانه امام‌رضا(ع) از اقدامات سازمان اتوبوس‌رانی مشهد در روز شهادت امام‌هشتم(ع) است. همچنین سرویس‌دهی شاتلی سرویس‌های حمل‌ونقل همگانی در بوستان غدیر تا پایانه امام‌رضا(ع)، ملک‌آباد تا پایانه امام‌رضا(ع)، فرهادگرد (محور فریمان) تا پایانه امام‌رضا(ع) و پایانه سرخس (شهر رضویه) تا پایانه بسکابادی انجام می‌شود. از بیمارستان طالقانی (سه‌راه فردوسی) تا پایانه فردوسی، جاده کلات (خلق‌آباد) تا پایانه خواجه‌ربیع، زائرشهر رضوی (چمن) تا پایانه گمنام و زائرشهر طرق تا پایانه انقلاب اسلامی نیز سرویس‌دهی شاتلی است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد ادامه داد: علاوه بر این‌ها، سرویس‌دهی اتوبوس‌رانی در سه روز پایانی ماه صفر در خطوط یک بی‌آرتی و خط ۱۲ به صورت شبانه‌روزی خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.