صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: تمهیدات لازم برای آبرسانی ثابت و سیار به موکب‌ها در دهه آخر ماه صفر در شهر مقدس مشهد و ایستگاه‌های مستقر در ورودی‌های این کلانشهر اندیشیده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین اسماعیلیان در این خصوص اظهار کرد: ایام پایانی ماه صفر روز‌های اوج مصرف آب در مشهد بوده؛ بنابراین برای گذر از این ایام تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده است.

وی افزود: آب موجود در سد‌های مشهد برای مصرف در این روز‌ها ذخیره و اقدامات خاصی نیز به خصوص در پهنه شرق مشهد و اطراف حرم مطهر رضوی برای توزیع بهینه آب عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: برای آبرسانی به برخی موکب‌ها در محدوده حرم رضوی شبکه ثابت آبرسانی اجرا و تا سال آینده نیز برنامه‌ریزی شده ۱۵ کیلومتر شبکه ثابت آبرسانی ویژه موکب‌های ایام پایانی صفر در محدوده حرم اجرا شود.

اسماعیلیان ادامه داد: همچنین برای آبرسانی به ایستگاه و موکب‌های استقبال از زائر مستقر در ورودی‌های مشهد، آبرسانی سیار و تانکری پیش‌‎بینی شده و کیفیت آب نیز به صورت مستمر در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارزیابی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع مشکلی برای تامین آب در ایام آخر ماه صفر وجود ندارد و از زائران و مجاوران نیز می‌خواهیم با رعایت مدیریت مصرف همراهی لازم را داشته باشند.

طبق پیش‌بینی‌ها در ایام پایانی ماه صفر حدود ۶ میلیون زائر وارد مشهد مقدس می‌شوند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.