صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با تصمیم سازمان لیگ برتر فوتبال ایران قرار شد بازی تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران بدون حضور تماشاگر برگزار شود که این موضوع اعتراض جواد نکونام را در پی داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، در چارچوب یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم از لیگ برتر بیست و چهارم، استقلال تهران میهمان هم نام خوزستانی خود است. دیداری که انتخاب ورزشگاه میزبانش حاشیه و جنجال را قبل از شروع بازی آغاز کرد.حالا از خوزستان خبر می‌رسد بازی دو تیم بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

باشگاه فولاد پیش‌تر به اینکه بازی استقلال تهران و خوزستان در فولاد آرنا برگزار شود اعتراض کرده بود. روز گذشته نیز باشگاه فولاد اعلام کرده بود بلیت فروشی تنها نیم ساعت قبل از آغاز بازی شروع می‌شود. 

استقلال خوزستان در بازی هفته سوم لیگ برتر در حالی میزبان استقلال تهران است که تا همین لحظه جنجال‌های چگونگی میزبانی از این بازی ادامه دارد.

دقایقی قبل بود که از اهواز خبر رسید قرار است بازی دو تیم بدون حضور تماشاگران برگزار شود. اهوازی‌ها می‌گویند امکان بلیت فروشی برای این بازی را ندارند و زیرساخت آن برای بازی امشب فراهم نیست.

همین موضوع اعتراض استقلالی‌ها و جواد نکونام را در پی داشته است و باشگاه استقلال تهدید کرده بدون حضور تماشاگران در این بازی به میدان نمی‌رود.

باید دید آبی‌های تهران موفق می‌شوند هواداران را به ورزشگاه بیاورند یا طبق همان تصمیمی که امروز گرفته شده، بازی دو تیم بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

بازی دو تیم از ساعت ۲۰:۳۰ امشب، هشتم شهریور ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.