صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مربی خارجی گزینه جانشینی نکونام

  • کد خبر: ۲۴۸۱۵۵
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
اگر جواد نکونام در بازی‌های آتی نیز نتایج مد نظر مدیران این باشگاه را کسب نکند، مدیران این باشگاه به دنبال جذب مربی جدید خواهند بود.

به شهرآرانیوز، پایه‌های مربیگری جواد نکونام در استقلال زودتر از آنچه تصور می‌شد، سست شد. نکونام که خیال نمی‌کرد در فصل جاری به واسطه خرید‌های آن چنانی وضعیت بغرنجی را در همین هفته‌های آغازین تجربه کند، با یک برد، یک تساوی و یک شکست اوضاع مطلوبی را تجربه نمی‌کند. این ۴ امتیاز نیز در شرایطی به دست آمده که بر اساس تایید تمام کارشناسان داوری، دو ضربه پنالتی که در بازی با ملوان به سود استقلال گرفته شد تا این تیم بازی باخته را در دو مرحله با تساوی عوض کند که هیچ یک از ضربه‌های پنالتی اعلام شده صحیح نبود و حتی داوران با تماشای صحنه‌های وی‌ای آری نتوانستند تصمیم درستی در این دو صحنه اتخاذ کنند تا سود این اشتباه به جیب جواد نکونام برود و او بتواند از مهلکه باخت مقابل ملوان در ورزشگاه سرادار آزادگان شهر قزوین فرار کند.

شکست مقابل تیم استقلال خوزستان، اما پایه‌های مربیگری جواد نکونام را زودتر از آنچه تصور می‌شد در استقلال متزلزل کرده است و این مربی بعید است با چنین دست فرمانی نیم فصل را هم ببیند. گرچه اخراج نکونام بعد از اولین شکست در لیگ بیست و چهارم نمی‌تواند در این برهه تصمیم عاقلانه‌ای باشد و به طور قطع نیز مدیران باشگاه استقلال هم به اخراج او در این مقطع رای قطعی نخواهند داد، اما ادامه روند از دست دادن امتیازات در لیگ برتر نکونام را به سمت در‌های خروجی باشگاه استقلال سوق خواهد داد.

حتی مدیران باشگاه استقلال پلن‌های خود را نیز ترسیم کرده‌اند و چنانچه در آینده با نکونام قطع همکاری شود، ابتدا با مربی خارجی باب مذاکره را باز خواهند کرد. درواقع جذب مربی خارجی اکنون اولویت مدیران باشگاه استقلال است و در همین راستا گزینه‌هایی هم مد نظر قرار گرفته است، اما به هر دلیل اگر استخدام مربی خارجی منتفی شود آنها مذاکره با دیگر گزینه‌ها را آغاز خواهند کرد.

حال اینکه زمان تغییرات در استقلال چه موقعی باشد به درستی روشن نیست و چیزی که در برهه اهمیت دارد این است که مدیران استقلال همچنان قصد دارند به نکونام فرصت بدهند تا اوضاع را به نفع استقلال رو به راه کند، اما تردیدی نباید داشت که ادامه روند جواد نکونام را به سمت خروج از استقلال سوق خواهد داد و این مربی هر بار که امتیاز از دست بدهد، شانس خود را برای ادامه کار در این باشگاه کاهش خواهد داد.

البته نکونام با استقلال قرارداد سه ساله دارد و فسخ یک طرفه قرارداد با او، باشگاه استقلال را به لحاظ مالی دچار ضرر بسیاری خواهد کرد. مگر اینکه نکونام اوضاع را چنان به ضرر خود ببیند که راضی به فسخ توافقی قرار داده تا مدیران این باشگاه به دنبال استخدام سرمربی جدید باشند.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.