صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در روز‌های آینده آسمان استان در اکثر نقاط صاف بوده و کماکان پدیده قابل ذکر وزش باد پیش‌بینی می‌شود.  

سارا حکمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، در روزهای آینده آسمان استان در اکثر نقاط صاف بوده و کماکان پدیده قابل ذکر وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

وی افزود: وزش باد را به ویژه در نیمه جنوبی و جنوب شرقی استان شاهد هستیم که گاهی شدید و همراه با گردوخاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش میدان دید و با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای هوا از امروز تا صبح دوشنبه، به‌تدریج افزایش خواهد یافت که چندان محسوس نیست.

حکمی با اشاره به اینکه در کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین ۱۵ و ۲۷ درجه به ثبت رسیده است، تصریح کرد: امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٢٨ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١٨ درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، فریمان با دمای ۶ درجه خنک‌ترین و بردسکن با دمای ۳۴ درجه گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از تایباد با ۵۸ کیلومتربرساعت گزارش شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.