صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خبر درگذشت استاد بهمنی تکذیب شد (۹شهریور۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۱۶۴
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
خبر درگذشت استاد بهمنی از سوی سخنگوی ستاد پیگیری سلامت این استاد تکذیب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سجادی، سخنگوی ستاد پیگیری سلامت استاد بهمنی در این باره افزود: من از مقابل بیمارستان تندیس، محل بستری شدن استاد محمدعلی بهمنی با شما صحبت می‌کنم. متأسفانه از زمان انتشار خبر نادرست درگذشت او، خیلی از افراد در ساعات صبحگاهی جمعه با خانواده او تماس گرفته و این مصیبت را به همسر و دخترش تسلیت گفته‌اند.

این شاعر با ابراز گلایه از یک کانال تلگرامی که ساعت ۷ صبح امروز ۹ شهریور خبر درگذشت استاد بهمنی را منتشر کرده، گفت: من نمی‌دانم این افراد دنبال چه هستند، اما حتماً انسان‌های بیماری‌اند که می‌خواهند در زدن خبر مرگ دیگران از بقیه جلو بیفتند.

سخنگوی ستاد پیگیری سلامت استاد بهمنی در پایان گفت: وضعیت جسمانی این غزلسرای کشورمان، دقیقاً مشابه روز گذشته است و تغییری در اوضاع او دیده نمی‌شود. به قول خود او: «من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم».

از بهمنی، آثار فراوانی از سال ۱۳۵۰ شامل مجموعه‌های شعر باغ لال، در بی‌وزنی، عامیانه‌ها، گیسو، کلاه، کفتر، گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود، دهاتی، شاعر شنیدنی است، عشق است، نیستان، کاسهٔ آب دیوژن، امانم بده، این خانه واژه‌های نسوزی دارد، من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم، غزل زندگی کنیم و... منتشر شده است.

 
 
 

او شاعر شعر معروف «ساده بگم ساده بگم دهاتی‌ام» است که در شمار پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی پاپ ایران است.

 

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.