صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری ۳۶ پرواز فوق‌العاده رفت و برگشت تهران- مشهد مقدس در ایام پایانی صفر خبر داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسام قربانعلی از برقراری ۳۶ پرواز فوق‌العاده رفت و برگشت تهران- مشهد مقدس در دهه پایانی ماه صفر خبر داده و گفته بود: این برنامه با توجه به حجم تقاضای مسافرت  در دهه‌ی پایانی ماه صفر به مشهد مقدس اجرایی می‌شود.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: خرید بلیت این پروازها  از  ۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ از سایت iranair.com امکان پذیر است و  هموطنان علاوه بر آن می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی هما تماس بگیرند.

وی با بیان این‌که پروازهای فوق‌العاده تهران-مشهد-تهران با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ انجام می‌شود، افزود: حدود ۶۵۰۰ صندلی برای ایام پایانی ماه صفر جهت عزیمت هموطنان از تهران به مشهد در نظر گرفته شده است. قیمت بلیت پرواز مذکور دولتی و حدود ۲.۷ میلیون تومان است که به صورت مستقیم از سایت ایران‌ایر و پلتفرم‌ها به فروش می‌رسد.

بر اساس این گزارش، بررسی سایت فروش ایران‌ایر نشان می‌دهد قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد (اکونومی) ۲ میلیون و ۷۰۷ هزار تومان است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.