صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ریاست شهرداری مشهد بر کمیسیون گردشگری مجمع شهر‌های آسیایی برای یکسال دیگر تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید جلیل بامشکی در حاشیه دهمین نشست اجرایی کمیسیون گردشگری مجمع شهرداران آسیایی بیان کرد:مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی جهان به دلیل وجود بارگاه حضرت رضا (علیه السلام) سالانه میزبان زائران بسیاری از داخل و خارج از کشور است و با توجه به وسعت و جایگاه آن در سطح بین الملل از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یک شهر جهانی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد:با توجه به این موضوع و پس از رایزنی‌های فنی توسط مرکز دیپلماسی شهرداری مشهد و ارائه گزارش معاونت زیارت و گردشگری در خصوص ظرفیت‌های شهر مشهد به ویژه در زمینه گردشگری برای یکسال دیگر ریاست شهرداری مشهد بر کمیسیون گردشگری مجمع شهرداران آسیا تمدید گردید.

گفتنی است دهمین کمیسیون گردشگری شهرداران آسیا در روز‌های هفتم و هشتم شهریور ماه با حضور نمایندگان شهرداری آنکارا، استانبول، آنتالیا، شهردار دوشنبه پایتخت تاجیکستان و شهرداران شهر‌های کرمانشاه، خرم آباد، قزوین، بجنورد و هیئتی از شهر‌های رشت و زاهدان در تهران برگزار شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.