صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی و رئیس‌پلیس مشهد به تشریح چگونگی سرقت مسلحانه از بانکی در خیابان مطهری پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار سرتیپ احمد نگهبان، صبح امروز (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) با حضور در محل سرقت در محله مطهری اظهار کرد: سارق، ساعت ۱۲:۱۳ پنجشنبه (۸ شهریور) با یک شیء اسلحه‌نما وارد بانک می‌شود و با تهدید کارمند بانک مبنی بر شلیک، مبلغ ۵۱ میلیون تومان را از بانک سرقت کرده و فرار می‌کند.

وی افزود: سارق به علت نبودن نگهبان بانک در این شعبه اقدام به سرقت می‌کند و دو روز قبل از حادثه نیز به‌منظور افتتاح حساب و گرفتن کارت‌بانکی در محل حضور پیدا می‌کند و به شناسایی میدانی محل می‌پردازد.

نگهبان در ادامه بیان کرد: در کمتر از ۲۴ ساعت با تلاش همکارانمان در آگاهی استان، متهم پس از سه بار تغییر مخفیگاه خودش در محله حر عاملی شناسایی و دستگیر شد.

رئیس‌پلیس مشهد در پایان بیان کرد: تمام پول‌های دزدیده‌شده از بانک در محل اختفای سارق کشف و به بانک تحویل داده شده است.

سارق بانک نیز درباره چگونگی انجام سرقت عنوان کرد: به محض ورود به بانک، کیف را به نزدیک‌ترین کارمند دادم و او را تهدید کردم که آن را پر کند.

این سارق ادامه داد: کارمند بانک ضمن حفظ خون‌سردی، کیف را به‌اتفاق همکار خود پر کرد و تحویل من داد. پس از خروج از بانک و شنیدن آژیر خطر، از محل متواری شدم.

او افزود: فکر می‌کردم چیزی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون از این سرقت نصیبم شود، اما شب که پول‌ها را شمردم، متوجه شدم این مقدار نیست.

سارق مسلح توضیح داد: برای تمدید کارت بانکی‌ام، روز سه‌شنبه وارد بانک شدم و متوجه شدم این شعبه برخلاف شعبه دیگر در پانصدمتری‌اش، نگهبان ندارد؛ بنابراین تصمیم به سرقت گرفتم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.