صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد از ارائه تخفیفات تجاری به پیمانکاران و انجام مساعدت‌های ویژه با آن‌ها تا پایان مهرماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم زوکی‌نژاد اظهار داشت: شهرداری تخفیف‌هایی در محاسبات عوارض صدور پروانه و پایان‌کار ساختمانی اعمال می‌کند که شامل کاهش ۱۵درصدی عوارض زیربنای تجاری و عوارض ارزش‌افزوده تغییر کاربری عرصه کلیه بهره‌برداری‌های تجاری سطح شهر خواهد بود و این کاهش برای املاکی واقع در محور‌های مختلط که مجاز به تأمین پارکینگ در ملک خود نیستند، ۲۰درصد خواهد بود.

وی افزود: شهرداری عوارض زیربنای تجاری و عوارض ارزش‌افزوده تغییر کاربری عرصه واحد‌های دارای سابقه بهره‌برداری موقت تجاری را به‌جای کاهش ۱۵ و ۲۰ درصدی مذکور، با کاهش ۴۰ و ۴۴ درصدی محاسبه می‌کند.

وی با بیان اینکه تخفیف و کاهش عوارض ذکرشده علاوه بر تخفیف پرداخت نقد عوارض و شرایط مناسب تقسیط بدهی ساختمانی است، ادامه داد: پیمانکاران تا پایان مهرماه ۱۴۰۳ می‌توانند مطالباتشان از شهرداری را با بدهی صدور مجوز و گواهی ساختمانی املاک معرفی‌شده توسط خود، مشروط به پرداخت حداقل ۲۰درصد بدهی ملک به صورت نقد، تهاتر نمایند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.