صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: در دهه پایانی صفر و در آستانه شهادت امام رضا (ع) ، تمام دستگاه ها از ظرفیت خود برای حل مشکلات در حوزه حمل و نقل استفاده و پای کار هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، با فرا رسیدن روزهای پایانی ماه صفر و افزایش تقاضای زائران برای حضور در مشهد، بلیت تهران - مشهد کمیاب شد. از سوی دیگر میزان عرضۀ بلیت هم به شکل چشم‌گیری کاهش یافته است؛ به طوری که اگر مسافری خوش‌شانس باشد و بلیتی برای خرید پیدا کند مجبور است بین ۴ تا ۵ میلیون تومان هزینه کند چرا که در سکو‌های اینترنتی تنها ۴ الی ۵ بلیت هواپیما آن‌ هم با نرخ‌های نجومی پیدا می‌شود.

سجاد ولی زاده، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز در این باره  تصریح کرد: قبل از پیش فروش چه در حوزه بلیت قطار، بلیت پرواز و بلیت اتوبوس ما اعلام کردیم که متقاضیان و زائران بلیت رفت و برگشت تهیه کنند.

وی افزود: خیلی از زائران ما بلیت رفت و برگشت گرفتند. اداره کل راه آهن مشهد برای این ایام چند رام فوق العاده اختصاص داد. ضمن اینکه از دیروز  فروش بلیت اتوبوس هم باز شد. بر اساس آمار فرودگاهی پرواز ها هم برای این ایام افزایش یافته است.

ولی زاده افزود: خوشبختانه تا الان هیچ شکایتی درخصوص بلیت مسافران نداشتیم. از مسافران تقاضا داریم با توجه به حجم زیاد مسافر در صورت نبود بلیت پرواز و یا قطار از ظرفیت اتوبوس های ما استفاده کنند. مسلما اگر جایگزینی در حمل و نقل داشته باشند هیچ مشکلی در جابجایی مسافر نخواهیم داشت.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی خراسان رضوی با بیان اینکه از ظرفیت حداکثری در حوزه حمل و نقل استفاده شده، اما کمبود عرضه را ما از قبل هم داشتیم اضافه کرد: مسلما عرضه و تقاضا چه در ایام پیک و غیر پیک چه در بستر حمل و نقل هوایی و ریلی برابری نمی کند. اما تمام دستگاه ها از ظرفیت خود برای این ایام استفاده کردند و خوشبختانه کمک ها موثر بوده است تا مسافران با کمبود بلیت و مشکل در جابجایی نداشته باشند.

به گفته ولی زاده، ما در قرارگاه ستاد سفر مشهد نبش امام رضا ۹ با همکاری دستگاه‌های نظارتی استان به صورت ۲۴ ساعته وضعیت را در این ایام رصد می‌کنیم و مسافران و زائران هرگونه مشکلی دراین ایام داشتتند می‌توانند به ما مراجعه کنند.

 

وضعیت عرضه بلیت پرواز، قطار و اتوبوس در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۰

 

 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.