صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس گفت: در میدان شهدا حسینه ایران برپا شده که ۶۰ موکب از سراسر کشور در این حسینه استقرار یافتند که در در دهه پایانی ماه صفر به زائران ارائه خدمت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف با اعلام این خبر، اظهار کرد: در میدان شهدا حسینه ایران برپا شده که ۶۰ موکب از سراسر کشور در این حسینه استقرار یافتند که در در دهه پایانی ماه صفر به زائران ارائه خدمت کنند. علاوه بر این نیز از کشورهایی از جمله عراق، مصر و لبنان نیز موکب هایی داریم که در این ایام برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی موکب برپا کرده اند. 

وی افزود: برگزاری نمایش های آیینی از دیگر اقدامات فرهنگی برای میزبانی از زائران دهه پایانی ماه صفر است؛ اجرای نمایش دعبل خزائی در عرصه میدان شهدا را نیز در این ایام داریم. علاوه بر این نیز برپایی ۳۰۰ موکب در خیابان امام رضا(ع) که با عنوان در مسیر بهشت نامگذاری شده از دیگر اقدامات شهرداری مشهد در حوزه ارائه خدمات فرهنگی به زائران در ستاد دهه آخر صفر است.

 شهردار مشهد در نهایت گفت: در حوزه حمل و نقل برون شهری هم حداکثری همکاری را با پایانه های مسافربری داریم تا بتوانیم به بهترین نحو زائران رضوی داخل استان را به استان خود بدرقه کنیم. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.