صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پذیرایی از زائران رضوی نیازمند مشارکت همه است

  • کد خبر: ۲۴۸۴۱۴
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بررسی‌های خوبی در رابطه با مسائل و مشکلات پیش‌رو برای پذیرایی بهینه از زائران انجام و تصمیمات لازم اتخاذ شد. به نظر می‌رسد که ظرفیت مشارکت مردم در پذیرایی از زائران باید بیش از این پای کار بیاید.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در جلسه قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد که امشب (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) در محل فرمانداری مشهد مقدس، برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما در این روز‌ها میزبان خیل عظیم زائران در مشهد هستیم. حسن پذیرایی از زائران، حضور مردم و برکات آن است که می‌تواند مشکلات را کاهش دهد. دستگاه‌های اجرایی به وظایف خود عمل می‌کنند و ظرفیت خود را پای کار آوردند.

وی افزود: درباره مسائل و مشکلات پیش‌رو برای پذیرایی بهینه از زائران بررسی‌های خوبی انجام شده و تصمیمات لازم اتخاذ شده است، اما به نظر می‌رسد که ظرفیت مشارکت مردم در پذیرایی از زائران باید بیش از این پای کار بیاید.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: مسائل مربوط به حوزه‌های مختلف اسکان، تامین آب و غذا برای زائران، مسائل اجتماعی و ... بررسی شده، و ان‌شاءالله به زودی اثر آن نمایان می‌شود تا طی دو ۳ روز آینده که میزبان زائران پیاده هستیم مشکلی نداشته باشیم.

ناصحی در خصوص رویکرد مدیریت شهری، گفت: از روز اول تشکیل ستاد دهه آخر صفر، بخش عمد‌ه‌ای از مسائل را مدیریت شهری به عهده داشته و مشارکت در حوزه‌های اسکان، تامین حمل‌ونقل عمومی، تامین زیر ساخت‌های لازم برای مواکب و... مشارکت دارد و این راه را ادامه می‌دهیم. رئیس ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد، شهردار است که شبانه‌روز پای کار هستند و همکاری خوبی بین مدیریت شهری و دولت وجود دارد.

 
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.