صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

انتشار بیانیه‌های متعدد و موضع‌گیری‌های تند و غیرحرفه‌ای باشگاه استقلال پای فرشید سمیعی را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کشاند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مدیرعامل باشگاه استقلال که زودتر از آنچه تصور می‌شود شرایط دشواری را در استقلال تجربه می‌کند و موضوعاتی همچون سقف بودجه و سقف قرارداد و فسخ قرارداد برخی بازیکنان به شدت برای او بحران درست کرده، در عین حال به دلایلی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز دعوت شده که این دعوت بی ارتباط با مسائل مذکور نیست.

چندی قبل کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سمیعی برای ادای پاره‌ای از توضیحات باید به این کمیته مراجعه کند، اما دلیل این احضار اعلام نشد.

تحقیقات در این راستا نشان می‌دهد که صدور بیانیه‌های متعدد از سوی تیم رسانه‌ای این باشگاه برای او یک درد سر بزرگ به وجود آورده است و به همین دلیل سمیعی به کمیته اخلاق احضار شده است.

افرادی که تحت عنوان مدیر روابط عمومی یا مشاور رسانه‌ای در باشگاه استقلال مشغول به فعالیت هستند در روز‌های اخیر بار‌ها علیه افراد مرتبط با خود بیانیه صادر کرده‌اند که این مسئله حواشی بسیاری به دنبال داشته است. مسئولان رسانه‌ای باشگاه استقلال در هفته اخیر بیانیه‌های متعددی منتشر کرده‌اند.

ضمن اینکه به فرشید سمیعی در جلسه کمیته اخلاق گفته شده که چرا مدام درباره قانون سقف قرارداد مصاحبه می‌کند که این موضوع نیز یکی از دلایلی است که منجر به احضار مدیرعامل باشگاه استقلال شده است.

البته جایگاه سمیعی در باشگاه استقلال چندان هم سفت و محکم نیست و گفته می‌شود با روی کار آمدن مدیران جدید در آینده آن هم در راس هولدینگ جایگاه او نیز به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.