صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد مقدس گفت: پایانه مسافربری امام رضا (ع) آماده‌ی پذیرایی از زائران است و برنامه خدمتی خوبی برای آنها تدارک دیده است.

محمدرضا قلندرشریف در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درحاشیه بازدید از فعالیت‌های خدمتی پایانه مسافربری امام رضا(ع) اظهار کرد: در دهه‌ی آخر صفر، مرکز ثقل عشق و دلدادگی، شهر مشهد است. 

شهردار مشهدمقدس بیان کرد: بعد از ایام عزاداری اربعین، زائرین آقا علی بن موسی الرضا(ع) از روز‌های گذشته از مسیر‌های مختلف مانند راه آهن و خصوصا راه‌هایی که با اتوبوس وارد پایانه مسافربری مشهد می‌شوند، به تدریج به مشهد آمدند. 

وی افزود: امروز نیز ما به همراه برخی اعضای شورای شهر مشهد از پایانه‌ی مسافربری امام رضا(ع) بازدید داشتیم و موارد و مسائل را بررسی کردیم که خوشبختانه مشکلی وجود نداشت. 

رئیس ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد ادامه داد: همکاران ما در پایانه مسافربری امام رضا(ع) آماده‌ی پذیرایی از زائرین هستند و برای بدرقه آنها به شهرهایشان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است. 

شهردار مشهد تاکید کرد: اوج ورود زائران طی امشب و فردا خواهد بود و خروج هم در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه اتفاق خواهد افتاد؛ به ویژه زائرینی که پیاده مشرف شدند برای بازگشت خود به شهرشان از اتوبوس استفاده خواهند کرد. 

قلندر شریف تصریح کرد: برنامه ریزی لازم توسط همکاران در پایانه مسافربری و حوزه حمل و نقل درون شهری صورت گرفته است و تمام امکانات مهیاست تا مشکلی برای زائرین پیش نیاید. 

وی با بیان این مطلب که پایانه‌ی مسافربری امام رضا(ع) بخشی از خدمات معاونت حمل و نقل در مشهد را به عهده دارد، افزود: تمام امکانات و ظرفیت‌های شهرداری مشهد در حوزه‌های مختلف از روز اربعین برای دهه‌ی آخر صفر بسیج شده است. همکاران ما همانطور که در ایستگاه‌ها و موکب‌های خدمت به زائر  پذیرایی خوبی از آنها خواهند داشت، بدرقه‌ی خوبی هم برای زائرین خصوصا زائرین پیاده تدارک خواهند دید تا خاطره‌ی خوبی برایشان به جای بماند و رزق و روزی خود را از مشهد و این سفر معنوی به سوغات ببرند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.