صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

روش‌های خاص مجیدی برای حاشیه‌سازی علیه نکونام + عکس

  • کد خبر: ۲۴۸۴۸۶
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
فرهاد مجیدی در روز‌های بحرانی استقلال با انتشار پست‌هایی در صفحه شخصی خود به شایعه بازگشت خود به استقلال دامن می‌زند درحالی که بسیاری از هواداران خواستار حضور مربی خارجی در این تیم هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از شکست استقلال مقابل هم‌نام خوزستانی‌اش شایعات بسیاری درباره برکناری جواد نکونام مطرح شد که البته انتقاد‌های گسترده هواداران این باشگاه به این موضوع عمیقا دامن زده است، اما پر واضح است که برکناری جواد نکونام در این برهه هرگز به سود استقلال نیست و مدیران این باشگاه هم قصدی برای این کار ندارند و نمی‌خواهند فعلا اقدامی در این راستا انجام دهند.

در حال حاضر استقلال بازی‌های لیگ نخبگان آسیا و دربی را در پیش دارد و اتخاذ هرگونه تصمیم اشتباه در این راستا باعث برو حاشیه در این باشگاه خواهد شد و مدیران باشگاه استقلال نیز اقدامی در این راستا انجام نخواهند داد.  


برکناری نکونام تنها در وضعیتی رقم خواهد خورد که این تیم در لیگ نخبگان نتیجه مطلوبی به دست نیاورد و در دربی نیز وضعیت برای استقلال به خوبی پیش نرود. شاید اگر استقلال در دربی به نتیجه دلخواه برسد به کلی برکناری نکونام لااقل تا نیم‌فصل از ذهن مدیران باشگاه استقلال خارج شود و سرمربی آبی‌ها به کار خود ادامه دهد

البته در چنین شرایط فرهاد مجیدی با انتشار پست‌های عجیب و بحث‌برانگیز در صفحه شخصی خود به شایعه بازگشتش به استقلال دامن می‌زند در حالی که هواداران این باشگاه طلب سرمربی خارجی می‌کنند و معتقدند اگر قرار بر قطع همکاری با جواد نکونام باشد باید حتما سرمربی خارجی باسابقه جای نکونام را بگیرد.

به این ترتیب استقلالی‌ها روی بازگشت مجیدی هرگز اتفاق نظر ندارند و بر این باورند که بازگشت او در صورت برکناری نکونام هرگز تصمیم درستی نیست.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.