صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سعید مهری مشتری ندارد|پایان تلخ هافبک سابق استقلال

  • کد خبر: ۲۴۸۵۰۱
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
سعید مهری با وجود جدایی از تیم آپولون مشتری داخلی ندارد. این بازیکن روزگار خوشی را هم در لیگ قبرس سپری نکرد و بعد از یک فصل ناموفق قراردادش از سوی باشگاهش فسخ شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سعید مهری که در میانه‌های فصل پیش استقلال را به مقصد تیم آپولون قبرس ترک کرد و شاگرد ساپینتو شد بعد از یک فصل نه چندان موفق این تیم را ترک کرد.

مهری با وجود فسخ قرارداد با تیم آپولون قبرس، اما هیچ پیشنهادی از تیم‌های ایرانی ندارد و با اینکه سابقه لژیونری را هم دارد، اما موفق به عقد قرارداد به تیم‌های ایرانی نشده است.

در برهه‌ای گفته شد که جواد نکونام بی میل نیست سعید مهری را به خدمت بگیرد، اما در ادامه مشخص شد سرمربی استقلال علاقه‌ای به جذب این بازیکن ندارد و به نوعی استقلال بعد از چند فصل همکاری با این بازیکن از عبور کرده و علاقه‌ای به داشتن او ندارد.


جالب اینکه مدیربرنامه‌های مهری قصد داشت زمینه ساز حضور این بازیکن در تیم تراکتور شود، اما این باشگاه راضی به جذب مهری نشد تا پرونده او به طور کلی بسته شود. البته مهری به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند همچنان امیدوار به حضور در دیگر تیم‌ها باشد به شرط آنکه پیشنهادی جدی برسد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.