صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد گفت: ما به زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا (ع) خدمت عاشقانه و خالصانه داریم و محیط مشهد و حضور در حرم مطهر رضوی حال و هوای ویژه‌ای دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف با حضور در برنامه تلویزیونی "ایران ما" از شبکه سوم سیما، اظهار کرد: کلانشهر مشهد با همه شهر‌های کشور متفاوت است، هر شهر فلسفه وجودی دارد و برخی شهر‌ها به دلیل آب و هوای مناسب یا قرارگرفتن در کرانه کوه‌ها تشکیل شده‌اند، اما مشهد به برکت وجود امام هشتم شکل گرفته و بر کرانه خورشید ولایت قرار دارد.

وی افزود: در مشهد گردشگر و شهروند معنایی ندارد و سه کلمه مجاور، زائر و خادم در این شهر وجود دارد و افتخار ما در شهرداری مشهد این است که علاوه بر اینکه مجاور امام هشتم هستیم، خادم ایشان نیز هستیم. ما به زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا (ع) خدمت عاشقانه و خالصانه داریم و محیط مشهد و حضور در حرم مطهر رضوی حال و هوای ویژه‌ای دارد.

شهردار مشهد ادامه داد: در بافت پیرامونی حرم مطهر با این حجم از جمعیت و حضور زائران، نظافت به بهترین شکل صورت می‌گیرد و همه نیرو‌های شهر به ویژه پاکبانان با لذت و به دور از خستگی کار در حال خدمت هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.