صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس پلیس راهور مشهد گفت: درپی افزایش تعداد زائران و ازدحام جمعیت در مشهد به‌مناسبت عزاداری‌های پایان ماه صفر، خیابان اندرزگو این شهر کاملاً مسدود شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محسن موسی‌آبادی امروز ضمن بازدید از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، در جریان فعالیت‌های این معاونت قرار گرفت و اظهار کرد: تمهیدات لازم برای دهه آخر صفر در سه بازه برنامه‌ریزی شده است. بحث اول ورود زائران پیاده به معابر درون‌شهری است.

وی افزود: مرحله دوم بحث پیرامون حرم امام‌رضا(ع) است که به دلیل افزایش تعداد زائران پیاده در این قسمت شهر، محدودیت‌های ترافیکی را در اطراف حرم اعمال کردیم.

رئیس پلیس راهور مشهد در خصوص مرحله سوم تصریح کرد: در مسیر‌هایی که تردد مشترک زائر پیاده و وسیله نقلیه اجتناب‌ناپذیر است، مدیریت ترافیک، جداسازی موقت و ممنوعیت و محدودیت ساعتی اعمال می‌شود تا زائران، ایمن به محدوده حرم مطهر برسند و جریان ترافیکی شهر مشهد مقدس را مدیریت کنیم.

موسی‌آبادی اعلام کرد: در حال حاضر تردد خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت از میدان پانزده‌خرداد تا حرم مطهر، خیابان شهید گمنام تا حرم مطهر، میدان شهید گمنام تا حرم مطهر و از میدان شهدا تا حرم مطهر و همچنین طول خیابان اندرزگو از چهارراه خسروی تا حرم مطهر و از چهارراه خسروی تا تقاطع شهدا ممنوع است.

وی با بیان اینکه در زمان ازدحام جمعیت، وسایل نقلیه عمومی نیز اجازه ورود به محدوده طرح را ندارند، گفت: فقط در مسیر اندرزگو (باب‌الجواد(ع)) به دلیل افزایش تعداد زائر، تردد وسایل نقلیه عمومی ممنوع است. در حال حاضر، عبور و مرور وسایل نقلیه عمومی در تمامی مسیر‌های منتهی به حرم، طبق روال انجام می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.