صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل جدید زندان‌های استان خراسان رضوی معرفی شد

  • کد خبر: ۲۴۸۵۶۹
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در مراسم معارفه مدیرکل جدید زندان‌های این استان بر لزوم حمایت و توجه ویژه به خانواده‌های زندانیان تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین رضا زرندی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان که با حضور مسئولان قضایی، نظامی، انتظامی و اجرایی استان و همچنین معاون قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌های کشور برگزار شد بر لزوم حمایت و توجه ویژه به خانواده‌های زندانیان تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حوزه زندان‌های استان گفت: مدیران، کارکنان و دست اندرکاران زندان بخش عمده‌ای از تلاششان برای این است که به خانواده‌های زندانیان خدمت کنند. آنها به این نکته توجه دارند که خانواده زندانی، مجرم نیست و احتیاج به کمک دارد؛ لذا همین کمک‌ها و تلاش‌ها موجب شده کارکنان این عرصه دارای روحیات لطیف و مهربان باشند.

زرندی یکی از این اقدامات شایسته را دعوت از خانواده زندانیان سادات در روز عید غدیر دانست که این اقدام ارزشمند با تلاش مدیران و کارکنان زندان صورت گرفت و حس و حال خوبی را بین زندانیان ایجاد کرد.

رئیس شورای قضایی استان در خصوص خدمت در سرزمین خراسان با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرمود: «پاره تن من به زودی در خراسان مدفون می‌شود، هیچ گرفتاری به زیارت او نمی‌رود مگر اینکه گرفتاری او برطرف شود و هیچ گناهکاری به زیارت او نمی‌رود مگر اینکه خداوند گناهان او را می‌بخشد»؛ خاطر نشان کرد: رفتن از استان امام مهربانی‌ها انسان را غمگین می‌کند، اما خدمات و تلاش‌هایی هم که در این خطه صورت گرفته اجر مضاعف دارد.

همچنین در ادامه حمید اسدی، معاون قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌های کشور نیز با اشاره به سختی و حساسیت کار در زندان گفت: فرآیند حساس قضایی ختم به اجرای حکم و بعضاً منجر به حبس افراد می‌شود لذا دوران حبس باید در راستای ثمربخش بودن احکام قضایی، بهترین نتیجه را داشته باشد و بهترین نتیجه اصلاح مجرمین و بازگشت آنان به سرمایه اجتماعی نظام است.

گفتنی است طی این مراسم غلامرضا روشان به عنوان مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی معرفی و از تلاش‌ها و خدمات سید مجتبی حسینی تقدیر شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.