صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهد گفت: زائران پیاده‌ای که در مسیر خسته شده‌اند و دیگر توان پیاده‌روی به سمت مشهد را ندارند، از خدمت انتقال رایگان به مشهد بهره می‌برند که با استقبال خوبی مواجه شده است.

فاطمه سلیمی در حاشیه بازدید از خدمات پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، اظهار کرد: شهرداری مشهد اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف از جمله حوزه‌های فرهنگی، حمل‌ونقل، اسکان، خدمات شهری و فضاآرایی شهری داشته است.

وی افزود: طی بازدیدی که از موکب‌های مسیرهای منتهی به مشهد و جاده قدیم نیشابور داشتم، زائران از اتوبوس‌هایی که شهرداری برای جابه‌جایی زائران پیاده‌ به‌صورت رایگان در نظر گرفته بود، بسیار استقبال می‌کردند.

عضو شورای شهر عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که مستقیماً به شهرداری مرتبط نیست، اما زائر با آن درگیر است، مسئله اسکان زائر‌های پیاده‌ای است که از سوی جاده‌های منتهی به مشهد می‌آیند و همچنان موکب، جای‌خواب و غذای زائران دچار کمبود است. خوب است مدیریت شهری و گروه‌های مردمی پای کار بیایند و بخشی از فعالیت‌ها و خدمات خود را به این سمت ببرند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.