صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاسخ منفی مهرداد محمدی به پیشنهاد پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۴۸۶۶۳
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
رابطان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با مهرداد محمدی برای حضور در این تیم داشته‌اند که تا کنون پاسخ این بازیکن به پرسپولیسی‌ها منفی بود و این بازیکن تمایلی به پرسپولیسی شدن نشان نداده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از زمانی که نام مهرداد محمدی در فهرست نهایی استقلال قرار نگرفت و مشخص شد قرارداد این بازیکن به دلایلی فسخ شده، به موازات این تصمیم خبر‌هایی درباره پرسپولیسی شدن این بازیکن نیز به گوش رسید. این اخبار هرگز شایعه نبود و بر اساس استناد به مذاکراتی که میان این بازیکن و رابطان باشگاه پرسپولیس انجام شد، به انتشار رسید.

اخیرا نیز مهرداد محمدی تصویری از خود با پیراهن استقلال در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده که این نشان دهنده علاقه او به تداوم حضور در استقلال است و ظاهرا قصد ندارد فعلا این باشگاه را ترک کند.

دلیل انتشار تصویر اخیر از سوی مهرداد محمدی این است که به تازگی بار دیگر رابطان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با مهرداد محمدی داشتند تا او را راضی به حضور در این تیم کنند تا در کنار میلاد برادرش برای پرسپولیس به میدان برود، اما مهرداد محمدی اعلام کرده قصد ندارد استقلال را ترک کند و دوست دارد در این تیم بماند.

حال اینکه مدیران باشگاه استقلال چه زمان نام او را دوباره به فهرست تیم خود اضافه خواهند کرد روشن نیست، اما پیش بینی می‌شود به زودی این تصمیم اتخاذ خواهد شد تا نام محمدی نیز به فهرست بازیکنان فصل جاری استقلال نیز اضافه شود.

البته محمدی به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شش جلسه از همراهی تیمش محروم است و هر آن که نامش در فهرست قرار بگیرد تعداد جلسات محرومیتش از حضور در ترکیب استقلال از کل محرومیتش کسر خواهد شد. فعلا نام او به لیست نهایی این تیم اضافه نشده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.