صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هشدار بیرانوند به بازیکنان تیم ملی

  • کد خبر: ۲۴۸۶۶۵
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
گلر تیم ملی با پیش کشیدن قدرت تیم‌های هم گروه ایران در انتخابی جام جهانی فوتبال به هم تیمی‌هایش بابت ارائه فوتبالی مسئولانه هشدار ویژه داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران در اولین گام از رقابت‌های انتخابی جام جهانی فوتبال باید رخ در رخ تیم ملی فوتبال قرفیزستان قرار بگیرد؛ دیداری که از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در ظاهر شاید این بازی ساده به نظر بیاید، اما قطع به یقین این دیدار برای فوتبال ایران آسان نیست و چالش‌های بسیاری را به همراه خواهد داشت.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان اول تیم ملی ایران نسبت به انجام یک بازی مسئولان مقابل تیم ملی قرقیزستان به هم تیمی‌های خود هشدار می‌دهد. بیرانوند می‌گوید: «ما گروه خیلی سختی داریم. امیدوارم امسال هم با دعای خیر مردم بتوانیم راهی جام جهانی شویم. شاید برای خیلی از مردم، رسانه‌ها و افرادی که فوتبال را دنبال می‌کنند، این تصور به وجود آمده باشد که با توجه به ۴۸ تیمی شدن جام جهانی، کار ما برای صعود به جام جهانی آسان است، اما واقعا تیم‌های قدرتمندی در گروه ما حضور دارند.  قطر قهرمان جام ملت‌ها شده است و در کنارش ازبکستان و امارات نیز در گروه ما حضور دارند. قرقیزستان و کره‌شمالی نیز دست و پا بسته نیستند. گروه خیلی سختی است و دوست دارم مردم مثل همیشه از ما حمایت کرده و دعایمان کنند تا موفق باشیم.»

با توجه به احساس نیاز بازیکنان تیم ملی به حمایت مردمی باید منتظر حضور چشمگیر هواداران فوتبال در بازی اول تیم ملی مقابل قرقیزستان بود. این بازی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود و از اهمیت بسیاری برخوردار است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.