صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد گفت: بوستان زائرپذیر غدیر تکمیل ظرفیت شده و در حال حاضر حدود ۱۲ هزار نفر زائر در این مکان اسکان داده شده‌اند. 

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجلیل بامشکی به ارائه آمار روزانه فعالیت‌های شاخص ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد مقدس تا روز شنبه پرداخت.

وی گفت: در روز شنبه ۱۹ هزار و ۱۲ نفر زائر در اماکن پیش‌بینی شده اسكان موقت و اضطراری داده شده است.

وی بیان کرد: طی روز گذشته تعداد ۳۵۵ هزار و ۴۸۹ نفر سفر با قطار شهری، ۹۱۷ هزار و ۹۲۹ نفرسفر با حمل و نقل اتوبوسرانی صورت گرفته است. 

بامشکی عنوان کرد: اینکه ۱۰۶ هزار و ۴۷ مورد اتومبیل در پارکینگ‌های دائم و یک هزار و ۸۱۹ مورد نیز در پاركينگ هاي موقت هسته مركزی پارک شده است.

وی، از جمع آوری ۴۱۷ تن زباله از بافت مركزي شهر خبر داد و گفت: در روز گذشته ۱۴ هزار و ۹۶۳ مراجعه به ايستگاه هاي استقبال از زائر داشته ‌ایم و تعداد دو هزار و ۷۹ مراجعه به پايگاه هاي راهنماي زائر نیز صورت پذیرفته است.

بامشکی همچنین عنوان کرد: بوستان زائرپذیر غدیر تکمیل ظرفیت شده و در حال حاضر حدود ۱۲ هزار نفر زائر در این مکان اسکان داده شده‌اند. 

دبیر ستاد دهه آخر صفر شهرداری با بیان اینکه برخی دیگر از مراکز اسکان نظیر سالن شهدای وحدت و فرهنگسرای امت نیز تکمیل ظرفیت شده، گفت: دیگر مراکز اسکان موقت نیز در حال پذیرش و اسکان زائران هستند.

بامشکی تصریح کرد: در حال حاضر پنج شش موکب غیر ایرانی از لبنان و عراق داریم که در اطراف حرم مطهر خدمت رسانی می‌کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.