صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد مقدس گفت: وقتی مردم پای کار می‌آیند و مسئولان نیز همراهی می‌کنند، خدمات ارزنده‌تری به زائران آقا امام رضا (ع) ارائه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد مقدس در جریان بازدید امروز (۱۲ شهریور ماه) از خدمت‌رسانی به زائران پیاده حرم مطهر رضوی در مبادی ورودی مشهد، اظهار کرد: در دهه آخر صفر تمام امکانات شهرداری مهیا شده است تا از زائران حضرت رضا (ع) پذیرایی و استقبال کنیم.

وی افزود: تلاش کرده‌ایم در این زمینه مردم را بیشتر پای کار بیاوریم و شهرداری در این زمینه نقش حمایتی و برنامه‌ریزی داشته باشد. امسال در کنار موکب‌های مردمی، ۸ ایستگاه استقبال از زائران در مبادی ورودی مشهد تدارک دیده شده است و خدمات مختلف و متنوع به زائران ارائه می‌شود.

شهردار مشهد تاکید کرد: وقتی مردم پای کار می‌آیند و مسئولان نیز همراهی می‌کنند، خدمات ارزنده‌تری ارائه می‌شود و برنامه‌ریزی‌ها نیز انسجام بیشتری پیدا می‌کند. همکاران ما در شهرداری، از مدت‌ها قبل در ستاد دهه آخر صفر شهرداری برنامه‌ریزی‌هایی در بخش‌های مختلف تکریم و استقبال از زائران داشته‌اند و امیدواریم اقدامات صورت گرفته مورد رضایت زائران قرار بگیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.