صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی گفت: از زائران عزیز درخواست داریم با توجه به ایام تعطیلی بعد از ماه صفر در پایان هفته، به تدریج مشهد را ترک کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در جریان بازدید امروز (۱۲ تیرماه) از خدمت‌رسانی به زائران پیاده حرم مطهر رضوی در مبادی ورودی مشهد گفت: از هفته گذشته و به منظور برطرف‌کردن مسائل و مشکلات در امر خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر رضوی، بازدید‌هایی از مبادی ورودی مشهد داشته‌ایم که الحمدلله دستگاه‌های مختلف حاکمیتی و خدمتگزار و گروه‌های مختلف مردمی، فعالیت‌های خوبی در راستای خدمت به زائران انجام داده‌اند.

وی افزود: انعکاس مطالب و موارد منتقل شده از زائران نیز حاکی از رضایت خدمت‌رسانی بوده است و فضای عمومی مشهد، فضای معنوی خدمت و همراهی است.

نظری خاطرنشان کرد: در مورد بازگشت زائران نیز پیش‌بینی‌های مقتضی صورت گرفته است. البته این طبیعی است که وقتی طی ۱۰ روز زائران به مشهد وارد شده‌اند و قرار است در یک روز خارج شوند، مشکلات و تراکم‌هایی ایجاد شود.

وی افزود: از زائران عزیز درخواست داریم با توجه به ایام تعطیلی بعد از ماه صفر در پایان هفته، به تدریج مشهد را ترک کنند.

نظری تاکید کرد: مهمترین نگرانی ما در بازگشت زائرانی است که با وسیله شخصی به مشهد سفر کرده‌اند و خدای ناکرده در پایان این سفر معنوی، با حوادث احتمالی جاده‌ای مواجه نشوند. امیدواریم زائران در صحت و سلامت به شهر خود بازگردند و خاطرات خوب این سفر برای آنها ماندگار شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.