صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل راهداری خراسان رضوی گفت: درخواست ما از زائران این است که برای پیش خرید بلیت برگشت اقدام کنند با توجه به اینکه این ظرفیت به شکل اینترنتی است از مبدا سفر، بلیت برگشت را تهیه کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر شهامت با اعلام این خبر، اظهار کرد: طی دو ۳ روز گذشته بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر از ناوگان عمومی جاده‌ای به استان و مشهدالرضا مشرف شدند؛ به طور کلی  این ناوگان سهم ۱۰ درصدی برای تشرف زائران را به استان و مشهد دارد و از ۸ میلیون زائری که تخمین زده می‌شود تشرف ۱۰ درصد زائران از این ناوگان است.

وی افزود: ورود زائران به مشهد بعد از اربعین تا روز شهادت امام رضا (ع) ادامه داد و از عصر روز شهادت بازگشت زائران پیش‌بینی می‌شود لذا کماکان ورود زائران به مشهد ادامه دارد و برای بازگشت حدود ۶ هزار سرویس حمل‌ونقل اتوبوسی برای روز شهادت و دو روز بعد از آن پیش‌بینی شده است.

مدیرکل راهداری خراسان رضوی ادامه داد: درخواست ما از زائران این است که برای پیش خرید بلیت برگشت اقدام کنند با توجه به اینکه این ظرفیت به شکل اینترنتی است از مبدا سفر، بلیت برگشت را تهیه کنند. اوج بازگشت‌ها را برای روز پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود که حدود ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس از مبدا مشهد در یک بازه ۲۴ ساعته خدمات‌رسانی می‌کنند و زائرانی که با خودروی شخصی به مشهد سفر کردند حدود ۸۰ درصد جمعیت زائران را تشکیل می‌دهند، ۲۶۰ موکب و ۶۰  مجمتع خدمات رفاهی بین راهی در خدمت عزیزان است که خود را به مشهد برسانند. بیش از ۳۰ اکیپ  در جاده‌های خراسان رضوی مستقراند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.