صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد از استقرار ۳۶ دستگاه خودرو و موتور آتش نشانی در مراکز اقامتی و مواکب همزمان با روز‌های آخر صفر و حضور پرشور زائران و عزاداران رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد حمیدرضا کافی‌نیا با اعلام این خبر، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی برحسب وظایفی که برای تامین ایمنی شهر دارد، در روز‌های پایانی صفر، علاوه بر فعالیت۵۰۰ نیروی عملیاتی در هر شبانه روز در ایستگاه‌های ۵۶ گانه در سطح شهر، تدابیری نیز برای این ایام پیش بینی کرده ایم.

وی از استقرار ۳۶ دستگاه خودرو و موتور آتش نشانی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی در کنار موکب‌های بزرگ، بوستان غدیر و ورودی و خروجی شهر مشهد خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالای ترافیک در هسته مرکزی شهر و محدودیت‌های احتمالی ترافیکی از ۶ دستگاه ناوگان موتوری استفاده کردیم تا در قسمت‌هایی که امکان تردد سریع خودرو‌های آتش نشانی وجود نداشت امکان حضور آتش نشانان فراهم شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد متذکر شد: مهمترین اقداماتی که همکاران من در سازمان آتش نشانی مشهد انجام داده اند شامل بازدید از مراکز اسکان رسمی بوده که از قبل ماه محرم آغاز شده است و ادامه دارد.

کافی نیا ادامه داد: برای موکب‌های بزرگ کپسول‌های آتش نشانی تحویل شد تا وضعیت ایمنی مواکب بهتر شود.

وی متذکر شد: از ظرفیت ۱۲ آتش نشان خانم داوطلب و ۲۰ آتش نشان مرد داوطلب در حرم مطهر و بوستان غدیر و سه ورودی شهر مشهد استفاده کردیم تا به آموزش موارد ایمنی و فرهنگ ایمنی کمک کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.