صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هنوز عرضه ساعت‌های هوشمند پیکسل واچ ۳ آغاز نشده است، گوگل مدت زمان دریافت به‌روزرسانی Wear OS آن‌ها را اعلام کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ماه گذشته گوگل در رویدادی از محصولات جدیدش رونمایی کرد که در آن شاهد معرفی پیکسل واچ ۳ در نسخه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری بودیم. در حالی که هنوز عرضه این ساعت‌های هوشمند آغاز نشده است، گوگل مدت زمان دریافت به‌روزرسانی Wear OS توسط سری پیکسل واچ ۳ را اعلام کرده است.

گوگل در یک سند پشتیبانی جدید اعلام کرده است که پیکسل واچ ۳ پس از عرضه، تا سه‌سال به‌روزرسانی‌های Wear OS را دریافت خواهد کرد. درحالی که غول موتور جستجوی برای گوشی‌های پیکسل تا هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه می‌کند، اما در این سند درباره پیکسل واچ ۳ گفته‌شده که «از زمانی که دستگاه برای اولین‌بار در فروشگاه گوگل در ایالات متحده در دسترس قرار بگیرد حداقل سه سال» به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد.

گوگل همچنین در این سند توضیح داده است که این به‌روزرسانی‌ها شامل آپدیت‌های امنیتی، ویژگی‌های جدید و سایر به‌روزرسانی می‌شود. نکته قابل‌ذکر دیگر اینکه گوگل همین چرخه از به‌روزرسانی را برای پیکسل واچ ۲ نیز اجرا کرده است.

براساس این سیاست، ساعت‌های هوشمند پیکسل واچ ۲ تا اکتبر ۲۰۲۶ به دریافت به‌روزرسانی ادامه خواهند داد. جالب اینکه گوگل آخرین ماه دریافت به‌روزرسانی برای پیکسل واچ ۳ را اکتبر ۲۰۲۷ تعیین کرده است، هرچند این دستگاه در مقایسه با پیکسل واچ ۲ چند ماه زودتر عرضه می‌شود.

برای سری پیکسل ۹، گوگل وعده داده که هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه خواهد شد، یعنی تا آگوست ۲۰۳۱، آن هم در شرایط که پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو فولد تا ۴ سپتامبر عرضه نمی‌شوند.

ساعت‌های هوشمند سری پیکسل واچ ۳ این شرکت از تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) به بازار‌ها عرضه خواهند شد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.