صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۱۵ آژانس مسافرتی اینترنتی مشهدی در آستانه پلمب

  • کد خبر: ۲۴۸۷۶۰
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی گفت: از روز اربعین ۱۴۰۳ تاکنون (۱۲ شهریور)، نام ۱۵ آژانس مسافرتی اینترنتی به اداره اماکن گزارش شده‌ است تا نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند؛ در غیر این‌صورت پلمب خواهند شد.

فرهاد دوایی در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از آژانس‌های مسافرتی در دهه پایانی صفر گفت: آژانس‌های مسافرتی فاقد مجوز و اینترنتی به اداره اماکن گزارش شده‌اند تا در صورت عدم اقدام برای اخذ مجوز، هرچه سریع‌تر پلمب شوند. از روز ابعین تاکنون، نام ۱۵ آژانس مسافرتی اینترنتی به اداره اماکن گزارش شده است تا نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

وی در خصوص وضعیت بلیت‌های قطار و هواپیما یادآور شد: کماکان با کمبود بلیت قطار و هواپیما در مسیر‌های مشهد روبه‌رو هستیم. باوجود اینکه اعلام کرده‌اند به مسیر مشهد قطار فوق‌العاده اضافه کرده‌اند، اما این بلیت‌ها نه در اختیار آژانس‌ها قرار گرفته و نه به مردم فروخته شده است.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی عنوان کرد: قطار‌ها خالی به مشهد نیامده است، بلکه این‌ها رانت است و این بلیت‌ها را در اختیار آژانس‌های خاص در تهران قرار داده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.