صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پارس در مسیر مشهد به تربت‌حیدریه در پنج‌کیلومتری روستای گرماب با یک کشته و چهار مصدوم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمدجواد امیری روز دوشنبه با اشاره به همکاری ۲ دستگاه اورژانس و هلال‌احمر در کمک رسانی به مصدومان این حادثه اظهار کرد: این تصادف ساعت ۱۱ و ۱۹ دقیقه امروز دوازدهم شهریورماه و در ۵۵ کیلومتری تربت حیدریه رخ داد.

وی ادامه داد: عوامل پایگاه اورژانس سرهنگ به محل حادثه اعزام شدند که یکی از مصدومان در داخل خودرو محبوس شده بود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: بعد از ارزیابی صحنه توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی، آمبولانس و ست نجات هلال‌احمر نیز فراخوان شد.

امیری افزود: این سانحه ترافیکی چهار مصدوم شامل ۲ زن، یک مرد و یک نوزاد داشت همچنین جان یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در دم از دست رفته بود.

وی اضافه کرد: تمامی آسیب‌دیدگان بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی توسط اورژانس به بیمارستان آموزشی، درمانی امام حسین علیه‌السلام منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در محدوده تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم این شهرستان‌ها در مرکز خراسان رضوی خدمات ارائه می‌کند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.