صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا پنجشنبه استان شاهد روند افزایش دما بین ٣ تا ۵ درجه خواهد بود.

آیدا رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص آخرین وضعیت جوی در استان، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری پدیده غالب جوی به ویژه در مناطق بادخیز، نوار شرقی و جنوب شرقی سرعت وزش باد است که در برخی ساعات همراه با گرد وخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و با احتمال بروز خسارت است.

وی افزود: با توجه به جریانات هوا احتمال انتقال ذرات گرد و غبار از این مناطق به نواحی مرکزی استان دور از انتظار نیست. اما به طور کلی وضعیت جوی در غالب نقاط استان پایدار و آسمان صاف است. همچنین تا پنج شنبه استان شاهد روند افزایش دما بین ٣ تا ۵ درجه خواهد بود.

گفتنی است روز جمعه مجددا دمای هوا و گرما در سطح استان کاهش می‌یابد.

به گفته وی فردا چهارشنبه آسمان مشهد صاف و در برخی ساعات شاهد وزش باد خواهیم بود. گفتنی است در برخی ساعات کیفیت هوا کاهش پیدا می‌کند. دمای روز چهارشنبه این کلانشهر بین ١۶ و ٣۴ درجه پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٣١ و ١٨ درجه به ثبت رسیده است، گفت: امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین به ٣١ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١۵ درجه خواهد رسید. دمای کنونی این شهر ٢٩ درجه است.طی شبانه روز گذشته، داورزن با دمای ٣٧ درجه و قوچان با دمای ۵ درجه به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین شهرستان‌های استان بوده اند. اکنون از شهرستان‌های تایباد پدیده گرد و غبار گزارش شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.