صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: ۲۲ شرکت هواپیمایی که مجوز پرواز دارند، برای مسیر تهران-مشهد پرواز‌های برنامه‌ای و فوق‌العاده در نظر گرفته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، مقصود اسعدی‌سامانی با بیان اینکه در عرضه بلیت پروازهای تهران-مشهد کمبودی وجود ندارد، گفت: بلیت پروازهای تهران-مشهد بر روی سایت اکثر شرکت‌های هواپیمایی موجود است و مسافران می‌توانند با مراجعه به ایرلاین موردنظر خود، نسبت به خرید بلیت در هر ساعت اقدام کنند.

وی افزود: ۲۲ شرکت هواپیمایی که مجوز پرواز دارند، برای مسیر تهران-مشهد پروازهای برنامه‌ای و فوق‌العاده در نظر گرفته‌اند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تصریح کرد: سال گذشته، مردم در این ایام برای تهیه بلیت به دنبال واسطه‌ها بودند یا از بازار سیاه آن را تهیه می‌کردند درحالی‌که با حذف قیمت‌گذاری دستوری و واگذاری آن به شرکت‌ها، امسال عرضه افزایش یافته و دست واسطه‌ها از این بازار حذف شده است.

وی ادامه داد: قیمت پروازهای تهران-مشهد براساس قیمت‌های مصوب و تا سقف ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که حتی برخی ایرلاین‌ها پایین از این قیمت نیز بلیت عرضه می‌کنند. همچنین بلیت برگشت از مشهد به تهران نیز با یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

سامانی در پاسخ به این سوال که آیا اختصاص پروازهای فوق العاده محدود به هفته جاری خواهد شد یا خیر؟ گفت: اگر تقاضا وجود داشته باشد هیچ محدودیتی برای اختصاص پرواز فوق العاده برای هفته های بعد وجود ندارد و شرکت ها این امکان را دارند که برای هفته های بعد نیز پروازها فوق العاده اختصاص دهند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.