صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد مقدس با ارائه خدمات اسکان موقت به ۵۴،۹۵۳ نفر و جابه‌جایی بیش از ۱.۶ میلیون نفر-سفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی، در حال خدمت رسانی به زائران است.  

سید جلیل بامشکی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با اعلام این خبر، اظهار کرد: تعداد۵۴ هزار و ۹۵۳  نفر از زائران در اسکان‌های موقت و اضطراری مستقر شدند. در بخش حمل و نقل عمومی، ۵۲ هزار و ۱۸۶ نفر-سفر توسط قطار شهری و یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۷۲۵ نفر-سفر توسط ناوگان اتوبوسرانی انجام شد.

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: در حوزه پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر، ۷,۴۸۷ خودرو در پارکینگ‌های دائمی و ۲,۴۰۹ خودرو در پارکینگ‌های موقت مستقر شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، ۴۴۹ تن زباله از بافت مرکزی شهر جمع‌آوری شد. در ایستگاه‌های استقبال از زائر، ۹۱ هزار و۶۰۶  نفر خدمات دریافت کردند و پایگاه‌های راهنمای زائر نیز به ۵ هزار و ۵۳۰ نفر راهنمایی‌های لازم را ارائه دادند. این آمار نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر شهرداری مشهد برای ارائه خدمات بهینه به زائران در ایام دهه آخر صفر است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.