صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تردد در محور چالوس- کرج ممنوع شد (۱۳ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۹۸۵
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد در محور‌های چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی گفت: تردد در محور چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی در ادامه گفت: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حد فاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا تونل شماره ۱۸ و انتهای تونل البرز ترافیک سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک سنگین به صورت مقطعی در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل کندلات تا سراوان و در محور قدیم قزوین – رشت محدوده رودبار وجود دارد، ادامه داد:در محور هراز محدوده سه راهی چلاو مسیر (رفت و برگشت) و در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند ترافیک سنگین است.

شیرانی گفت: محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها اظهارکرد: ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده کمالشهر، در آزادراه قزوین – کرج محدوده مهرویلا وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.