صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر راه و شهرسازی در مشهد گفت: از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند.

به گزارش شهرآرانیوز، دقایقی قبل فرزانه صادق وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد. همچنین وزیر راه و شهرسازی از طرح های عمرانی در دست احداث فرودگاه نیز بازدید و دستورات لازم را صادر کرد. وزیر راه و شهرسازی در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) با حضور در فرودگاه مشهد و پایانه مسافربری امام رضا (ع) از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی به زائران قرار گرفت. 

همچنین صادق در نشست بررسی اقدامات بخش هوایی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس ضمن بررسی گزارش اقدامات انجام شده، اظهار کرد: وجود حرم مطهر رضوی در مشهدمقدس نه‌تن‌ها سبب پیشرفت بی‌شائبه نقطه‌به‌نقطه مشهدمقدس بلکه سبب پیشرفت و درخشش ایران اسلامی در سطح جهان شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه باید همواره در طول سال به مراجعه و سفر ایمن، سریع و راحت تمامی مردم در سراسر جهان به‌ویژه هموطنان‌مان به مشهدمقدس کمک کنیم، گفت: در گذشته مباحثی پیرامون احداث فرودگاه جدید در نقطه‌ای خارج از مشهد و عدم توسعه فرودگاه کنونی مطرح می‌شد که با بازدید امروز مشخص شد، می‌بایست طرح‌های توسعه فرودگاه کنونی ادامه پیدا کند. 

وی به جایگاه بین‌المللی فرودگاه مشهد اشاره و تصریح کرد: از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.