صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توزیع ۱۰ میلیون‌ لیتر آب ویژه موکب‌های زائران

  • کد خبر: ۲۴۹۰۶۶
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
مدیر عامل شرکت آب‌وفاضلاب مشهد گفت: عملیات آبرسانی به موکب‌های زائران رضوی بدون هیچ مشکلی در حال انجام بوده و تاکنون بیش از ۱۰ میلیون لیتر آب در بین این موکب‌ها توزیع شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین اسماعیلیان با بیان این مطلب اظهار کرد: امسال در دهه پایانی صفر علاوه بر موکب‌های داخل شهر، مسئولیت آبرسانی به موکب‌ها در مسیر حرکت زائران پیاده امام رضا(ع) و منتهی به مشهد نیز برعهده شرکت آب‌وفاضلاب مشهد بود.

وی افزود: در همین راستا و با انجام بیش از هزار سرویس تانکری، بیش از ۱۰ میلیون لیتر آبرسانی به این موکب‌ها انجام شده است. دهه پایانی صفر از ایام اوج مصرف آب در مشهد بوده که با عنایت امام هشتم تاکنون هیچ مشکل کمی و کیفی در آبرسانی نداشتیم.

مدیر عامل شرکت آب‌وفاضلاب مشهد بیان کرد: با توجه به افزایش روزافزون حضور زائران در مشهد به خصوص در ایام خاص نیازمند تقویت امکانات و به ویژه ناوگان تانکری در این شرکت هستیم و باید تعداد تانکر‌های آبرسانی افزایش یابد.

اسماعیلیان ادامه داد: براساس مطالعات صورت گرفته در حوزه تامین آب مشهد در شرایط اضطرار، لازم است تا موضوع تامین و توزیع آب بسته‌بندی برای شرایط خاص و بحرانی نیز در دستور کار قرار گیرد، اکنون در این حوزه ظرفیت محدودی داریم و باید این ظرفیت با استفاده از بخش خصوصی افزایش یابد.

آبرسانی به موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی مسیر حرکت زائران رضوی در روز‌های پایانی صفر توسط شرکت آب و فاضلاب مشهد با ۶۵ دستگاه تانکر در حال انجام است. بیش از چهار میلیون زائر همزمان با دهه پایانی صفر وارد مشهد شده‌اند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.