صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر، ظرفیت پارکینگ‌های دائمی و موقت هسته مرکزی مشهد با حدود ۱۳ هزار جای‌پارک، تکمیل است.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم طاهری با اعلام این خبر، اظهار کرد: شهرداری مشهد ۴۱۰۰ جای‌پارک به صورت دائم دارد و در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ نیز بیش‌از ۹۰۰۰ پارکینگ موقت با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف ازجمله آستان قدس رضوی آماده شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد افزود: در خیابان دانش‌شرقی، پارکینگ شهید حنایی و در خیابان دانش‌غربی پارکینگی که زمین آن را آستان قدس در اختیار قرار داده است، آماده کرده‌ایم. از یک طرف کمک مدارس را داریم. همچنین شهرداری منطقه ثامن نیز اکثر زمین‌ها را برای پارکینگ موقت در اختیار ما قرار دادند.

وی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده، با همکاری فرمانداری زمین مقابل فرمانداری، پارکینگ‌های ساختمان مرمر، هایپر استار و ساختمان هلال احمر هم در اختیار ماست و در حال حاضر ظرفیت آن تکمیل است. در حال حاضر کلیه ظرفیت پارکینگ‌های دائمی و موقت به ظرفیت حدود ۱۳ هزار تکمیل است و بار‌ها اعلام کردیم مردم برای تشرف به حرم حضرت رضا (ع) از وسایل حمل و نقل عمومی و مترو که خدمات رایگان هم ارائه می‌دهند، استفاده کنند.

طاهری با بیان اینکه بیشترین ظرفیت پارکینگ در میدان شهدا است، همچنین پارکینگ میدان توحید به صورت موقت فراهم شده‌است، گفت: پارکینگ‌های امام رضا (ع)، آلتون، پارکینگ خیابان مدرس، جنت و سایر پارکینگ‌ها که به صورت معمول استفاده می‌شود، ظرفیتشان تکمیل است، ضمن اینکه چشم انداز تعطیلی دو روز آینده نشان می‌دهد از این پارکینگ‌ها استفاده شود و لذا تقاضا داریم مردم در دو روز آینده هم برای تشرف به حرم رضوی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.