صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: مطابق دستگاه‌های ترددشمار و پلاک‌خوان در دهه پایانی ماه صفر ۶۱۱ هزار و ۲۸۱ دستگاه خودروی سواری وارد استان شده‌اند که ۳۸.۵ درصد از این خودروها معادل ۳۷۵ هزار و ۹۳۷ دستگاه در سایر استان‌های کشور پلاک‌گذاری شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یوسف بنی‌اسدی در خصوص میزان تردد خودروهای سواری در جاده‌های استان اظهار کرد: مطابق آمار به دست آمده از دستگاه‌های ترددشمار از پنجم تا ۱۵ شهریورماه ۶۱۱ هزار و ۲۸۱ دستگاه خودروی سواری وارد خراسان رضوی شده و ۵۶۱ هزار و ۴۸۲ دستگاه نیز از استان خارج شده‌اند.

وی افزود: در همین بازه زمانی یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۶۵۲ دستگاه خودروی سواری وارد مشهد شده و یک میلیون و ۳۷۴ هزار و ۶۰۰ دستگاه نیز از این کلانشهر خارج شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌‎های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‎ای خراسان رضوی بیان کرد: مطابق آمار دستگاه‌های پلاک‌خوان از میان خودروهایی که پلاک آن‌ها در این بازه زمانی رویت و ثبت شده در مجموع ۶۱.۵ درصد مربوط به خراسان رضوی، ۹ درصد تهران، چهار درصد اصفهان، استان‌های خراسان شمالی و جنوبی هر کدام دو درصد و بقیه مربوط به سایر استان‌های کشور است.

براساس اعلام روز گذشته فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی پنج میلیون زائر در ایام دهه پایانی صفر به مشهد وارد شده‌اند که ۸۰ درصد این سفرها با خودروی شخصی، ۱۰ درصد با ناوگان اتوبوسرانی، سه درصد به صورت هوایی و هفت درصد به صورت ریلی انجام شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.