صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: از فردا، روند کاهش دما آغاز و هفته آینده هوا خنک می‌شود؛ به گونه‌ای که دمای حداکثری مشهد به حدود ٢۶ درجه خواهد رسید.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص آخرین وضعیت جوی در استان، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، به‌ویژه برای فردا شاهد افزایش شدت وزش باد در سطح استان هستیم.

وی افزود: در برخی مناطق استان به‌ویژه مناطق بادخیز، وزش باد همراه با گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و با احتمال بروز خسارت است. طی این مدت، انتقال ذرات گردوغبار به سایر نواحی به‌ویژه نواحی مرکزی و مشهد دور از انتظار نیست.

گفتنی است از فردا، روند کاهش دما آغاز و هفته آینده هوا خنک می‌شود؛ به‌گونه‌ای که دمای حداکثری مشهد به حدود ٢۶ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، در کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ١۵ و ٣٣ درجه به ثبت رسیده است، گفت: امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣۵ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١٧ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، شهرستان‌های داورزن و سبزوار با دمای ٣٨ درجه و قوچان با دمای ٨ درجه به‌ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد با ۴٧ کیلومتربر‌ساعت از شهرستان تایباد گزارش شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.