صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از آماده‌باش صددرصدی عوامل فضای‌سبز شهری در مناطق ۸ و ثامن جهت واکاری فضای‌سبز تخریب‌شده خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حامد فیض‌الهی اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده زائران در ایام پایانی ماه صفر سال ۱۴۰۳ در محور‌های منتهی به حرم مطهر رضوی مخصوصاً در محدوده منطقه ثامن، باوجود برنامه‌ریزی‌ها و محصورسازی اطراف فضای‌سبز، شاهد حجم گسترده تخریب فضای‌سبز در این محدوده بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه به فضای سبز باغچه‌ها، آیلندها، میادین و فلاورباکس‌ها آسیب وارده شده است، ادامه داد: با آماده‌باش کامل عوامل اجرایی فضای سبز مناطق مذکور و اعزام باغبان‌های مناطق معین و همچنین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز از مناطق ۲، ۷، ۹ و ۱۱ واکاری و رفع نواقص فضای سبز در سه شیفت کاری به سرعت آغاز شده است.

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تاکنون تمامی موکب‌ها جمع‌آوری نشده است، پیش‌بینی می‌شود این موضوع تا پایان روز جمعه ۱۶ شهریور ماه به اتمام برسد.

فیض‌الهی بیان کرد: میزان حدودی تخریب فضای سبز فقط در محدوده فضای سبز مناطق ۸ و ثامن به تعداد بیش از ۵۰ هزار بوته و اصله انواع درخت و درختچه، پرچین، گل دائمی و گل فصلی در میادین بیت‌المقدس و بسیج، خیابان‌های آیت‌الله شیرازی، امام رضا (ع)، دانش، جهاد، آخوند خراسانی، امام خمینی (ره)، خرمشهر، شهید نواب صفوی، شهید اندرزگو و سردار شوشتری، چهارراه شهدا، بولوار شارستان رضوی و ره باغ‌های حضرت زهرا (س)، رضوان و طوبی برآورد شده که با بسیج نیرو‌ها و تجهیزات مورد نیاز، واکاری‌ها از صبح امروز شروع شده و در حال انجام است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.