صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شمسایی: می‌خواهیم بهترین خودمان باشیم

  • کد خبر: ۲۴۹۳۳۶
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به دنبال موفقیتی متفاوت و تازه در جام جهانی فوتسال ازبکستان است و عزمش را برای یک اتفاق تازه جزم کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال ایران باید از تاریخ ۲۲ شهریور ماه تا ۱۵ مهرماه در جام جهانی فوتسال که در کشور ازبکستان برگزار می‌شود، رخ در رخ رقبا قرار بگیرد. تیم ملی فوتسال ایران با تیم‌های گواتمالا، ونزوئلا و فرانسه در یک گروه قرار دارد و به گفته سرمربی تیم ملی فوتسال ایران صعود از این گروه هرگز ساده نیست.

شمسایی در صحبتی متفاوت پیرامون اینکه تیم ملی چه اندازه شانس برای صعود از گروه خود دارد، این پاسخ را داد: «ما همیشه امیدواریم که بهترین عملکرد را از خودمان به جا بگذاریم. دنبال قول دادن بی حساب و کتاب نیستم. اما مطمئن هستم با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام دادیم آنها عملکرد مطلوبی از خود به جا خواهند گذاشت. من قبل از سفر به ازبکستان به بازیکنان اعلام کردم که بهترین خودتان باشید و به چیز دیگری فکر نکنید. در واقع هدف ما همین است که بهترین خودمان باشیم و با بالاترین سطح از موفقیت از جام جهانی به کشورمان باز گردیم.»


شمسایی درادامه صحبت‌های خود درباره عملکرد دیگر هم گروه‌های ایران این جملات را به زبان آورد: «هر چهار تیم این گروه شانس صعود دارند و این طور نیست که ما خودمان را از پیش صعود کرده بدانیم. فوتسال ورزش پیچیده و سختی است که هر لحظه ممکن است جای برنده و بازنده آن عوض شود. چیزی که اهمیت دارد این است که با همه قوا مقابل رقبا قرار بگیریم و اجازه ندهیم شگفتی علیه ما رقم بخورد. بسیاری از تیم‌ها روی ایران حساب ویژه باز می‌کنند و مقابل ما با تمام قوا ظاهر می‌شوند. ما یکی از تیم‌های مهم در جام جهانی محسوب می‌شویم.»

شمسایی درباره اینکه فوتسالیست‌های ایران با فضای بازی در ازبکستان به شدت آشنا هستند نیز این جملات را به زبان آورد: «همین طور است. ازبکستان یکی از کشور‌های صاحب عنوان در فوتسال آسیا است که امسال میزبانی جام جهانی را به عهده گرفته است. باید از این فرصت استفاده کنیم و بهترین نتیجه ممکن را رقم بزنیم. فوتسالیست‌های ایرانی با کشور ازبکستان کاملا آشنا و به دنبال حلق یک موفقیت بزرگ در جام جهانی هستند.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.