صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: بازرسان این اداره کل در اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین و دهه آخر صفر در مشهد، هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اضافه دریافتی واحد‌های اقتصادی از زائران را به آنان بازگرداندند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمدرضا رجبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بازرسان این اداره کل در ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر، ۶ هزار و ۴۵۷ بازرسی از واحد‌های اقتصادی مشهد انجام دادند.

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، عمده تخلفات صورت‌گرفته در حوزه محصولات غذایی، واحد‌های اقامتی، حمل‌ونقل برون‌شهری، پوشاک و کیف و کفش بوده و شامل گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور صورت‌حساب قانونی است.

وی بیان کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد خدمات سفر و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، از ۱۵ مرداد سال جاری، ۱۰۰ بازرس و کارشناس اداره کل صنعت معدن و تجارت استان در طرح نظارتی ایام ویژه اربعین و دهه آخر صفر حضور داشته‌اند.

وی اظهار کرد: در چهار محور اصلی منتهی به حرم مطهر رضوی، چهار پایگاه اصلی برای استقرار نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به منظور دریافت شکایات و رسیدگی، چهار ایستگاه دریافت شکایات اقتصادی و چهار پایگاه نیز در پایانه مسافربری، راه‌آهن، فرودگاه و کمپ غدیر مستقر شده‌اند.

رجبی افزود: این پایگاه‌ها در کنار هیات‌های مذهبی و مردم تلاش کردند تا بستر‌های لازم برای ارائه خدمات شایسته به زائران رضوی را فراهم کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بازرسان این اداره کل در اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین و دهه آخر صفر در مشهد هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اضافه دریافتی واحد‌های اقتصادی از زائران را به آنان بازگرداندند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به ملموس بودن فعالیت‌های کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه خدمات سفر مشهد برای زائران و مجاوران بارگاه حضرت رضا (ع)، گفت: نظارت بر پایانه‌های مسافری (هوایی، جاده‌ای و ریلی)، دفاتر خدمات مسافربری، مراکز فروش بلیت، واحد‌های صنفی، خدماتی، رفاهی، اقامتی، بهداشتی و درمانی، پارکینگ‌ها و... در مسیر کاروان‌های زیارتی طی این مدت انجام شده و تا پایان روز شنبه ۱۷ شهریور ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.