صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: روند کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور تا روز یکشنبه ادامه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز ۱۶ شهریور و فردا ۱۷ شهریور با گذر امواج کم دامنه تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در سواحل دریای خزر، استان‌های اردبیل، خراسان شمالی و در ارتفاعات البرز افزایش ابر رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود، افزود: در این مدت دریای خزر مواج می‌باشد و روند کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور حاکم است و برای بعدازظهر یکشنبه ۱۸ شهریور نیز از میزان ابرناکی در این مناطق کاسته شده و تنها بارش پراکنده انتظار می‌رود و در روز دوشنبه ۱۹ شهریور هم در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: برای سه شنبه ۲۰ شهریور هم در غالب مناطق کشور جوی پایدار و آرام مستقر است. البته طی روز‌های جمعه و شنبه در شمال شرق، شرق، شمال غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا شنبه (۱۷ شهریور) کمی ابری، در بعدازظهر افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۲ و ۳۲ درجه سانتیگراد و پس فردا یکشنبه (۱۸ شهریور) هم کمی ابری با وزش باد و از بعدازظهر افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۳ و ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.